اخبار روزفناوری

Hunt: Showdown 1896 تاریخ انتشار رسمی را دریافت می کند

Hunt: Showdown 1896 تاریخ انتشار رسمی را دریافت می کند

Hunt: Showdown بالاخره یک فصل کاملاً جدید دارد که توسط توسعه دهندگان بازی، Crytek فاش شده است. این آپدیت Hunt: Showdown 1896 نام دارد و بازیکنان به سمت کوه های راکی ​​کلرادو می روند. خوشبختانه، بازیکنان مدت زیادی منتظر نخواهند بود، زیرا تاریخ انتشار رسمی این فصل 15 آگوست است. این به روز رسانی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S در دسترس خواهد بود.

این به‌روزرسانی یک تغییر اساسی برای Hunt: Showdown است و به این معنی است که هر کسی که مالک Hunt: Showdown اصلی باشد، برای انجام بازی باید به Hunt: Showdown 1896 ارتقاء دهد.

Hunt: Showdown 1896 بازیکنان را می برد به منطقه ای به نام Mammon’s Gulch، جایی که بازیکنان نوع جدیدی از بیوم را کشف خواهند کرد. در قله‌های کوه، بازیکنان باید یاد بگیرند که چگونه از ارتفاعات جدید کوه‌های کلرادو عبور کنند، که به آنها امکان دسترسی به نقاط برتر را می‌دهد. در حالی که جهان بالا پر از فضای سبز سرسبز است، در زیر کوه ها مملو از فساد و معادن پر از نفت است.

این به‌روزرسانی برای کل Hunt: Showdown نسبتاً مهم است، زیرا گرافیک در حال بهبود است، نقشه‌های بازی پایه بازنگری می‌شوند، صدا به‌روزرسانی می‌شود و بسیاری موارد دیگر با استفاده از موتور جدید آن‌ها، CRYENGINE 5.11.

Mammon’s Gulch شامل کاوش در 16 ترکیب منحصربه‌فرد است که در کوه‌های کلرادو گسترده شده‌اند. بازیکنان برای جستجوی اطلاعات جدید و مواجهه با تهدیدات جدید باید بالا و پایین را جستجو کنند. چه در حال انجام PvP در کوهستان باشید و چه برای کشف اسرار به اعماق معدن بروید، Hunt: Showdown 1896 چیزهای زیادی در انبار دارد.

برای کسانی که در مورد قابلیت‌های CRYENGINE 5.11 جدید کنجکاو هستند، توسعه دهندگان آپلود شده یک به‌روزرسانی توسعه‌دهنده است که آنچه را که بازیکنان می‌توانند در هنگام استفاده از موتور جدید ببینند، نشان می‌دهد. استفاده از موتور جدید خود به این معنی است که بازیکنان روی کنسول‌ها اکنون از پشتیبانی 4K و 60 فریم بر ثانیه در پلی‌استیشن 5 و ایکس‌باکس سری ایکس برخوردار خواهند شد. برای کسانی که از Xbox Series S استفاده می‌کنند، می‌توانید بازی را با کیفیت 2K، 60 فریم بر ثانیه در HDR بازی کنید. .

با عرضه Hunt: Showdown 1986، بازی اصلی Hunt: Showdown دیگر بر روی پلتفرم های نسل آخر مانند پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل پخش نخواهد بود. با این حال، کسانی که مالک Hunt: Showdown هستند، ارتقای خودکار به Hunt: Showdown 1896 را به صورت رایگان دریافت خواهند کرد، شامل تمام پیشرفت‌های قبلی و خریدهایی که ممکن است برای Hunt: Showdown انجام شده باشد.

hunt showdown 1896 d8aad8a7d8b1db8cd8ae d8a7d986d8aad8b4d8a7d8b1 d8b1d8b3d985db8c d8b1d8a7 d8afd8b1db8cd8a7d981d8aa d985db8c daa9d986d8af 66a29a2061795

حتی اگر هنوز ارتقا را انتخاب نکرده باشید، این ارتقا برای کسانی که نسخه قبلی بازی را دارند رایگان خواهد ماند و برای نصب روی پلی استیشن و ایکس باکس سری ایکس آماده خواهد بود| زمانی که بازیکنان آماده بازگشت هستند.

این داستان را به اشتراک بگذارید

< استفاده از xlink:href="#icn-shareFacebook"/> فیس بوک

< استفاده از xlink:href="#icn-shareTwitter"/> توییتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا